Test. 1

2011-05-20 @ 09:15:43
Tre saker jag inte förstår mig på: Himlen, Justin Bieber och prutar x)
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet Har inget :$
Tre saker jag gör just nu: dyngnar, skriver och kollar på tv
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Kyssa Justin Bieber, träffa Justin Bieber och gifta mig med Justin Bieber.
Tre saker jag kan: Sjunga( alla kan;) ), dansa och spy -.-
Tre saker jag inte kan: Sova, bli normal och skratta på en hel dag.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Justin Bieber ;), Abracadabra och tv ;)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: stava rätt -.-, Justin Bieber, och venneh x)
Tre favoriträtter: Justin Bieber, skräpmat och Jessie ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0