lite frågor =) <3

2011-11-26 @ 17:31:59
Höger- eller vänsterhänt: båda ibland ^^
Humör just nu: tråkigt.
Favoritgodis: choklad =D
Är det nåt du absolut inte äter: lakris!! 
Kläder just nu: mjukiskläder 
Musik just nu:
ingen
Vad sa du senast: Jaha
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: venneh  
Sommarplaner: pff sova (;
Fisk eller badkruka:   fisk!!
Saft eller alkohol: saft ! :) 
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: soligt!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat,vatten och Jessie! <3
Spelar du nåt instrument: neej
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!!
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: Never say Never - Justin Bieber
Tror på liv på andra planeter: venneh
Kommer du ihåg din första kärlek: ja.
Älskar du henne/honom fortfarande:
Har du några homosexuella vänner: nope, men skulle inte ha några problem med att ha!
Tror du på mirakel: ja..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: oja!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ah !
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: bio 
Är du kittlig:
ja !!
Snarkar du? ibland
Stjärntecken? vet inte
Rädd för insekter? oja!!
Äckligaste insekten: alla!!!!!
Största svaghet: vet inte
Det här är jag bra på: sova
Bästa bok? addad på nätet 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
vara skit stark
Vad vill du jobba som? hjälpa folk!
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? båda
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? om jag får barn skulle jag tatuera dens namn!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum
Gungar du på stolen? nää
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? neej!!
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger och vänster
Är du rädd för blod? näj
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? Ja!!!!!
Anser du att du är stark? nej.
Brukar du sola? nej ? x)
Vad gör du om du får hicka? inget jag älskar att få hicka xD
Röker du? nej !
Snusar du? nej!!
Använder du knark? neej
Kaffe, te eller inget? O'BOY!!!!!!
Har du en besatthet? min mobil :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0