Om mig ;*

2012-01-13 @ 16:22:18

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Alva

2. Personen du pratade I telefon med: Mamma

3. Du fick SMS av: Älskling <33

4. Du kramade: Lina


IDAG

5. Kläder:  mjukis kläder(HAHA lat så tog bara når random)

6. Bättre än igår: aah

 
IMORGON

7. Är det: Lördag ;*

8. Planer: Inga :(

9. Något tråkigt som händer imorgon: att jag inte har nåt att göra 


FAVORIT

10. Nummer: 8

11. Färg: gröön :D

12. Årstid: sommar 

13. Saknar du någon?: oja sjukt många!

14. Humör för tillfället?: hyyper

 
FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: fick en mini hjärtattack(alarmet)

16. Vad åt du sist?: bannan xd

17. Vad irriterar du dig på?: Flaska folk

18. Tror du på distansförållanden?: hmmm... har ett just nu "/ 

19. Vem tänker du på just nu?: Justin Bieber xd

20. Tror du att personen tänker på dig med?: Näää!

21. Vart reste du sist?: ttill england

22. Vad gjorde du igår kväll?: Sov hela dan

23. Liknar du din mamma eller pappa?: mamma i hope xd 

24. Ler du ofta?: beror på hur jag mår.

25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: käärlek :D

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: oja!!

27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen :P

28. Vilken färg har din tröja?: Rosa/lila

 

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:  ja 

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja

31. Gråter du när du skadar dig?:

 

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: Ibland

33. Vad gör dig glad?: Mina kompisar, familjen osv

34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja 

35. Är lycka överskattat?: njaa

36. Kan musik göra dig glad?: beror på.

 

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: jaa

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: jaa

39. Har du en flick/pojkvän?: Ja  :)

40. Är du nöjd med det?: ´mm..

41. Är du kär?: njaaa

 
HAT

42. Vem hatar du verkligen?: Camila och en lärare i skolan

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: näää

44. Är du en mobbare?: Jag va förut

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Många gånger

46. Har du blivit sviken någon gång?: njaa nån gång..

 

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: NEJ.

48. Favoritämne?: Engelska

49. Värsta ämne: matte

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: OJA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0