Lite om mig (:

2011-03-28 @ 20:16:29
DU
När är du...
Blyg:
ibland :o
Smart: HAHA jag är fan blondin(värre)
Långsam: mm :$.
Stressad: HELA TIDEN
Snäll: Ibland..
Dum: JA.
Tålmodig: nee
Djup: Ja.....
Öppen: Ibland D:
Ärlig: sometime
Positiv: Inte i skolan.
Ansvarsfull: Nope :(

VÄNSKAP
Jag har..
Förlorat en bästa vän:
Typ "/
Sagt att jag älskar en kompis: ja!!
Sovit hos en tjejkompis: Ja
Pussat en kompis: inte på munnen xd
Slagit en kompis: njaa vi va kompisar..
En kompis som vet allt: Ja! typ..
Berättat en hemlighet för en kompis: Ja!!!

FAVORITER
Låt just nu:
Black n Yellow <3
Pryl: Data
Film: Never Say Never - Justin Bieber
Bok: Jag läser inte :P
Lärare i skolan: I dont have one..
Plats: Med dig :$
Frukt: äpple :DD

ÖVRIGT
Jag har..
Opererats:
Ja..
Cyklat omkull: Bröt Till Och Med Handen :(
Sjungit i duschen: ALL DA FKN TIME
Hoppat på en studsmatta: JAA!!!!
Fobi för något: ?
Sett någon dö: -
Varit på begravning: Tyvärr ja "/
Sagt att jag hatar någon: mm.. För många gånger...

OM LIVET
Svart eller vitt:
svart
Skriva eller tala: Tala!!
Nagelbitare: Oh JAA!!
Mobil eller MP3: Mobil ^^
Lösgodis eller choklad: Båda (a)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Serie
Sommar eller vinter: SOMMAR!!!!!!!!!!!!!
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa:Lampa.
Kärlek eller vänskap: Vänskap(:
Bio eller hemmakväll: båda tror jag
Favoritparfym: Beyonce :D
Favoritmat: Allt gott ;)
Gillar att kramas: JA ibland.
Har du många väskor: mm
Lyssnar helst på: Min kung( Justin Bieber;) )
Kittlig: OH JAA!!!!

HAR DU NÅGONSIN
Ätit sushi/rå fisk:
Ja, ALDRIG MER IGEN.
Kramat en kille: ja:)
Stått på en scen: Ja !! I dance :)
Skämtat och ingen förstår: HELA TIDEN

JAG GILLAR ATT
Ge massage
: HATAR.
Få massage: JAA ;D
Gå promenader: Jag är lat :)

ÖVRIGT
Svär du mycket: Ja..
När duschade du senast: JA, igår ;D
Vad var det sista du skrev till en kompis: hejdå ?
Vad gör dig glad: Inte mycket...
Vad skulle du vilja göra nu: Cutta mig ^^
Vart skulle du vilja åka: Usa
Åkt limousine: I en dröm xd
Varit med i en lokaltidning: Nope.
Varit med på tv: JA!! modell ;)
Har en mobil: JA!! Mitt liv..
Söndagssysselsättning: Data mitt liv :D
Flest skivor eller filmer: Filmer
Gitarr eller Piano: gitarr
Spelar du i ett band: Nope.
Allergisk mot något: Nee :DD
Något husdjur: nee .
Dricker: MJÖK♥
Hur bra humor har du på en skala 1-10: 100000
Vill ha: pengar ;D.
Klockan just nu: 20:16 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0