i maj

2010-05-04 @ 19:00:03
För ett år sen:
Vilken klass gick du i
? - 4:an
Vad hade du föör hårfärg ?-brun
Hur lång var du ? 1.55?
vem var du kär i? alla ;P <3
Hade du nån Pojk/flickvän ? aa var ihop me alla?
Vad brukade du göra på fritiden? dansa sjunga fb
Vilka umgicks du med -  Jessie och Amanda
Var allt Bättre då? Njaaaa
Skulle du vilja gå tibx dit aso ibland XD
Har du förändrats? AA ;P

Nu:
Vilken klass går du i? 5:an
Vad har du för hårfärg? svart-brun
Hur lång är du- 1.60
Vem är duh kär i? - mohahah?
Har du nån Pojk/flickvän? nee?
Vad brukar du göra på fritiden? sjunga dansa
Vilka umgås du med? hhmm Adde, Jessan och sånt?
Hur ser du ut ? het som faan?!
Har du:
Kysst någon? NÖÖ??? GISSA!
sovit brevid någon med samma kön? Kompisar? aa..,?
sovit brevid nån med motsatt kön? HAHA samma rum elr nåt? mina kusiner xD
slagit ner nån ? JAAAA MÅNGA GÅNGER
Ljugit för en bra vän? nu nej XD
Svikit någon ? aa..,
Fuskat på prov/läxförhör?`Såklart½

Vem:ah
Skrev du senast till på msn?
Ramou <3 (Miss)
Kramade du senast ? mamma;
sov du hos senast ? Min pojkvän(aso min sängXD)
Vill du vara just nu? Alla flygkårsbarn!!!!!!!
Ringde dig senast ? Ramou <3<3

Vad:
Drack du senast ? faaanta <3
Köpte du senast? big tasty såå stor! dog nästan!
Gjorde du igår? hemmah tyyph
ska du göra imorn ? data tv
Vill du göra just nu? vara med dig som läser xD
Åt du senast ?
Är närmast dig som är rosa?

Kärlek och förhållanden:
Du äe kär nu - Kankse det nu...?
Du har sårat nån så den började gråta - neej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jaa!
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - Jaa!
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Jaa!
Du har haft ett förhållande som varade över två år -  Jaa!

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - Neej! Håller det jag lovat!
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Neej! -.-
Jag har smugut ut utan lov - Neej!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag äe - Neej!
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Jaapp .
Jag har fuskat i ett spel - Jaa.
jag har struntat i ett prov - nejj

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - Neej?
Jag har druckit alkohol - Smakat  av pappa. Men det var en engångsgrej!
Jag har tagit medecier mot drepression - neej!
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - nepp
Jag har vaknat gråtande - jaa
Jag har somnat gråtande - japp
Jag grät senast - igår :´(

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - jaa, fast man kan slippa skolan ibland :P
Jag har sett någon dö - Nepp
Någon jag Har känt dig nyligen som dött : nee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0