min dag + sova <3 ,*)

2010-05-08 @ 00:20:58
Po morgonen åkte jag till skolan skulle aka runt och dt blev strul so jag och Jessie fick i till skolan xD
men sen hade vi matte svenska st'da och klassrod men kom forsent <3 haahh kom typ halv 10 vi borja halv 9 xD haah men sen efter so gick jag till Jessies skola och tr'ffa Carina och Jessie d'r dom hol po med min header <3 sn'llt! men aa sen åkte vi till t'bban och var po min morfars jobb! och fick Hundra kronor av han och var i t'bban lite sen han skjutsa oss till min dans omg vi satt d'r bak! dt 'r en jobbar bil kommentera so for ni veta mer xD thihhi men god natt ska sova nu annars blir dt fel ,P xD s[ gott ha dt bra \\Isa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0