Hej Några kallar mig:...

2010-05-18 @ 15:48:36
- Isa, Aicha, Issa, Issah, och Isto! men jag kallar mig själv the King yeeeea!!

MEEN idag fick jag Damp i skolan mina lärare är cp(en iaf) hade Tema, matta, svenska! Blääh ;P
meen Halv sov på bussen och hörde dom Bakom mig börja prata om Rasister(min ålder) dom Prata som vuxna tillomed Ord jag inte visste faannns;P  men När dom såg att jag var vaken en av dom en tjej/kille venneh lågt hår men pratar som en kille! :O men aja Han/Hon bah börja skratta lite för jag hörde att dom prata om svarta och sånt! asow jag hatar säga svarta för vi ee bruna ;P Men dom prata om dt!! <3 men jag bah bärja as skratta lixxom dom tänkte säkert "WTF" hahah Pinit! men när jag kom hem 50min sen Var jag inne på Fb och www.fjortiss.se men dt är bara Roligt!! och  bloggar lite nu ;P hahhaha har Skona på om mamma skullle komma hon skulle döööda mig!!! men lalalaal


Pözz// Isa

Kommentarer
Postat av: Thilda

isto är ett finskt ord de betyder typ "sitt"

2010-05-18 @ 16:01:44     URL: http://alwaysyourheart.blogg.se/
Postat av: isa <3

OOFTA??!?! ROOLIGT!! hihihi <3

2010-05-18 @ 19:54:04     URL: http://isatouc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0