Ärligt Camila! jag menar detta jag skriver.

2010-05-18 @ 15:36:40
Du kan kalla mig tjok och hora elr What eva! men men när du snackar skit om Ami, Jessie och min mamma!!! och mina kompisar! då JÄÄVLAR DUH!!! om du inte ens har träffat dom SLUTA SNACKA ÄRLIGT!!
du har rätt att vara arg på mig, men när du Säger att mina kompisar och FAMILJ är fittor!! du jag lovar dig nästa gång jag kmr åka hem till dig och Knullaw shiiten/fettet ur dig!!! du är sååå jävla avis på mig, min familj och kompisar! du ljuger så jäävla mkt och säger till din syrra allt jag har skrivit men du JAG KAN OXÅ LJUGA!
Så tänk innan  du skickar till mig!! till dina små låsas vänner från Google kan du Hålla PÅ MED! men not me
Cuz jag kmr kutta mig och skojjarh inte!!!!! Alla kmr vara på dig! (jag har skyd) SOM INTE DU HAR!
men tack alla Andra Love u!♥♥



Hejdå// Isa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0