dagens

2010-08-10 @ 07:41:27
Dagens låt: baby- Justin Bieber! 
Dagens frisyr: hahahh toffs 
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel:  leggings och nåt linne troor jag kolla på kl lixxom :P
Dagens planer: träffa Jessie och vara i täby 
Dagens saknad: JESSIE!!!♥ 
Dagens drog: '?  
Dagens finaste: Jag och Jessie alltid 
Dagens mat:  ingt baantar!
Dagens sämsta: jag eh fett hungrig men bantar  
Dagens mående: bra liiiiite hipper men braa höhö 
Dagens köp: igt?
Dagens BÄSTA: fick en JUSTIN BIEBER poster!!!  


Kommentarer
Postat av: Isa

hahaaha bantar nt lääängre! :D

2010-08-21 @ 03:49:23
Postat av: lisa

göru nt?! nej jag drivver men du ser bra ut du ska nt banta!! <3333

2010-11-03 @ 03:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0