Heej bloggen

2010-04-11 @ 04:43:27


Shuuluu! idag ska jag skriva om Lisa! 
                                           


                                           JAAG ÄLSKAR DIIIIIG! I LOOOVVE YOOOUU BBY♥


                                         DET ÄR JUE DU&JAG!!!  ♥
                                         du är katten och jag är hunden!
                                          du är Ungen och jag 'är spisen!
                                            du är tvn och jag är högtalarna!
                                              du är upp och jag är ner!
                                                du är piff och jag är puff!
                                                   du är bra och jag är bättre                 HAHAHA sojjah med det sista <3!


men bye bby


Kommentarer
Postat av: LIsa

hahahahhha tack da hahahah ÄLSKAR DIG MEEEED 4ever bby åååh önska du var här!!!!!! thihhi jag börjar bli trött!!

2010-04-11 @ 04:45:20
Postat av: Isa

Neeej ge INTE UPP nu!!

2010-04-11 @ 04:46:19
Postat av: Aicha

Eh ni piff och puff?? <3

2010-05-05 @ 14:55:13
Postat av: Isa(jag)

NEJNEJNJ VI EEEEEEE!!

2010-05-05 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0