shuuuuue bloggisar och linn hahaahahahah

2009-12-18 @ 19:05:34
heeeeeeeej gmor och gbr hahaahha
idag är jag hos min morfar men han är i gambia fast omar är här azZå min morbror men hans flickvän och hans barn är här hans barn heter isatou hon är fett sööööööt och när hon ler gud vad söööt hahahaha min lilla molat kusin hahaah
men i dag hade jag julavslutning jag sjöng last chrismas -(själv) hahah lite pinsamt hahah men jag ägde ju
men sen köpte jag omar och isatou (min kusin) och miriam and min mamma hahah omar och miriam köpte
värdens sötaste kofta hehe vi ses skriver mer sen pusss till linn och alla andra bloggisar<3 ps fan vad dum
###### är han borde skämmas gud hmm

Kommentarer
Postat av: Lisa!

vaa vem menar du? Aso det sista!

2010-04-11 @ 04:04:58
Postat av: Isa

Ringer dig och säger <3!

2010-04-11 @ 04:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0