heeeeeeeeeeeeej bloggisar

2009-12-20 @ 02:06:46
heeej idag har jag också varit hos min morfar jag har typ varit på datan hela dan hahah men hade inget att göra alla andra kollade på fotboll blä hatar det boring men sen tog dom datan och nej jag är ingen data nörd hahaah XD idag har jag chattar med många på msn jag har tagit bilder på min morbrors data och dansat fett roligt men jag är beronde på låten party in the U.S.A miley cyrus god song... men har fett tråkigt nu blää azZå jag ska få uggs skor av min morbror hahah oj juste jag är hemma nu jag hitta en jätte söt tjöja det stog  this bich bits haahah men jag får reflexer förlåt hahaah ska dra nu hejdå puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Lisa <3

hahah du har rätt du äger! (på att sjunga) men annars äger vi bby <3

2010-04-11 @ 04:06:02
Postat av: Isa

Duuu MED älskis digis

2010-04-11 @ 04:16:58
Postat av: Lisa

<3 löööv u

2010-04-11 @ 04:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0